Deletedmom344 firdesbelge Düşük olması önemli değil kuzum önemli olan 2 günde iki katı artması içini ferah tut.
Seyma1234 firdesbelge hayır değil bende 7 gün varken vermiştim 10 la ögrendim sonra 4 kat 4 kat arttı korkmayın🤗 biz kesemizi gördük bile inşallah sizde yakında göreceksiniz
Yaser27 firdesbelge aile hekimim gerek duymadı bana öyle iki günde bi kan ver falan demedi yani vi hafta sonra kadın doğuma gidin dedi 1 hafta sonra gittik 19916 gibi birşey çıkmıştı
firdesbelge Anladım canım. Ben bir kaç kez kimyasal gebelik yaşadığım için korkuyorum malesef. Aslında 1 kızım var ama onu öğrendiğim de değerim 989 felandı. O yüzden tedirginim sanırım
firdesbelge Seyma1234 çok çok teşekkür ederim Allah sağ salim kucağımıza almayı nasip eder inşallah 🙏