Canım anneler ve hamişler size bir şey daha soracağım. Hamileliğim çok rahattı ama birkaç kan tahlilimde karaciğer değerlerim yüksek çıktı. Vitaminleri bir süre bıraktık ama tekrarladı. Doktorum dahiliyeye yönlendirdi artık. Çok üzgünüm bu durumu yaşayanlarınız var mı 😣