Geçen gün uykudan uyandım kızım başıma oturmuş için için ağlıyordu gözyaşlarını görünce içim yandı noldu annecim niye ağlıyosun dedim cevap bile vermiyodu bi beş dakika onu konuşturmaya çalıştım konuşmayınca korkup babasını aradım babasının sesini duyunca konuştu ama o günden beri asla öğlen uykusuna uyumuyor altını üstünü değiştirtmiyor benim de artık sabrım kalmadı iki gündür kızıyorum bağırıyorum dünden beri gözümün yaşı dinmedi ağlayıp duruyorum noldu bu çocuğa anlamıyorum kendimden nefret ettim ona bağırıp çağırdığım için ama dayanamıyorum artık yemek yemiyor uyumuyor altını bile zar zor değiştiriyoruz böyle bişey yaşayan var mı Allah aşkına ben napıcam 🙁