mumulik Kitap okumayı çok severim ama işti evdi biraz ara vermiştim… Gebe olunca Hamilelik,Doğum ve Bebek Bakım Kitabı’nı okudum. Ondan önce yarım bıraktığım kitap var (Can Borcu). Siz neler okuyorsunuz, yorumlarınız önerileriniz neler?
mavipinokyo81 mumulik ilk hamileliğimde çok bebek anne vs kitapları okumuştum o yüzden bu hamileliğimde okumadım normal kitap okuma listeme devam ediyorum. Şuan elimde Hakan Günday’ın Daha adlı kitabı var.
yeliz1923 mumulik Bende meyra ve roman türü kitapları çok seviyorum idrak kitabı da çok övülüyor yağmur ibiç yazarı 🥰
mavipinokyo81 mumulik ben kalemini seviyorum şahsen eğer yeraltı diline alışıksanız ya da seviyorsanız öneririm