Ben de 17+2 yim cinsiyetimiz kız 💖 2 kilo aldım şu ana kadar. Ne çok iştahlıyım ne de iştahsız. En çok aşerdiğim ve yemeyi sevdiğim şey tatlılar 🫠 ama sağlıksız olmaması adına dengelemeye çalışıyorum az az yiyerek. Karnım belirginleşmeye başladı . Özellikle yatakta sağa sola dönerken hissetmeye başladım sanki bebişimi böyle yumru gibi. Ya da hafif çömelirken eğilirken yine karnımda bir yumru hissediyorum.
Alışverişe başladınız mı kızlarr