beyzzsenturkkk benim 3 aylık oldu bebeğim hala aynı şeyi yaşıyorum 10-15 güne bir mutlaka şişiyor sürekli emziriyorum 1 gece mutlaka sürüyor , genel cerraha gidip baktırmam gerekiyor ama şişken gitmedim daha , göğüs yaralarım daha yeni geçti , önce bapantol ile yumuşatıyorum 3-5 dk sonra fito krem üzerine de saf kantaron yapı sürüp gümüş kapalık ile kapattım gümüş kapak ebebekten baby mom 999 aldım. Sürekli emmek istediği için çok uzun süre kalmıyordu ama yine de faydası oldu uzun uyuduğu sıra denk geldi mi çok daha iyi oldu, sonra sadece zeytinyağı sürüp üzerine kantaron sürmeye başladım çok şükür geçti lansinoh garmaston pomad vs hiç iyi gelmedi , ama şuan yara olamamasına rağmen sadece geceleri lansinoh sürüyorum yumuşatıyor iyi oluyor.