Merhabalar bebeğim 35 günlük sezeryan doğum yaptım ilk günler süt gelmemişti sonrasında da göğüs ucum olmadığından sanırım bebeğim memeyi tutmadı ya da tuttuğunda elini , bacaklarını aşırı çırpıyor kafasını çekiyor emziremedim sonrasında pompa ile deneyim ddim süt 5 cc anca geliyor süt artıran tarifler denedim yine olmadı ne yapsam süt artar sizce sağlık ocağı hemşiresi dereotu ,Maltana içecek ,damla, çay önerdi onları da kullandım yine olmadı