Kızlar 37+4üm. Egzersiz yaptıktan sonra duşa girdim ama hem kısa sürdü hem de oturarak duş aldım. Ayağa kalktıktan sonra sağ kasığıma ağrı girdi bacağıma da attı bacağımı oynattıkça kasığım da ağrıyor. Hareket edince veya yürüyünce belimin sağ tarafından kasığıma ağrı giriyor ve özel bölgede baskı oluyor ama uzanınca ya da oturunca ağrı kesiliyor. Bu haftalarda bunu yaşayan var mı