valeriaa_ Anonim12 biri erkek ,diğerini net göremedm,maşallah süphanallah ,bayılıyorm ikiz üçüz allahım bana da nasip etsin dua edin ❤️😍
Anonim12 valeriaa_ ikisine de erkek dedi ama birine emin değilim ama erkek gibi dedi, bir oğlum var zaten bi kız da güzel olur 😀🥲
bahar_akdg baltuntas hayır 3 hafta sonra cinsiyet netleşecek kesenin şekli ve hissiyats göre çevremde ki herkes kız dedi
baltuntas bahar_akdg kafa yapısına göre erkek hayırlısı olsun sağlıkla doğsun kese şekli pek tutmuyor bence 😅
Anonim12 kumsalanne ikisine erkek dedi ama birine kesin diğeri tam emin değildi doktor ben de size sorayım dedim😀
valeriaa_ Anonim12 ayy çok sevindim gözünüz aydn ,evet 1i kız olsa güzel olur hakkınızda hayırlısı olsn 😍