Kizlar bugun kurtaj olalı 20. Günüm 23 ya da 24. Gun kurtaj oldugum şehir hastanesine perinatolojiye gidicem kontrole gitmeden icim rahat etsin diye devlet hastanesine ilcedeki yani kadin doguma gittim bugün sehir hastanesinde 1 ay iliski yasak dediler burdakide rahmin temiz sorun yok korunmalı iliskide sorun yok dedi hamileykende yasakti iliski lekelenmedwn dolayı nerdeyse 2 aydir iliski olmadi sizce perinatolojiyi bekleyeyimmi yoksa beklemeyeyimmi iliski için