Dilekdemirb gülüm ben gebe kaldığımdan beri lekelenme görüyorum hala da arada görüyorum bebek beş aylık olmasına rağmen ama çok şükür sağlıklı bir sorun yok çok şükür sadece fitil falan kullandım onu da üçüncü ayda falan bıraktım yine de sen dikkat et kendine doktora görünmeyi ihmal etme Rabbim sağlıklı bir şekilde bebişini kucağına versin inşallah😊