drydnzcftc Slm kızlar 24 haftalık olduk kac gündür iştahım kapalı halsizlik enerjim çok düşük. bugün kontrole gittik hersey normal dedi doktor sizce normal mi bu durumu yaşayan var mı ?
allyslife drydnzcftc kan tahlili verdin mi? Referans değeri içinde ama alt sınırdayken de halsizlik olabiliyor, takviye kullanmak iyi gelebilir.
minikmucit drydnzcftc 9 haftalık hamileyim. Aşırı halsizlik var. Demir değerlerim çok düşmüş. Doktor demir iğnesi yazacak haftaya
buketdeniz19 drydnzcftc bende öyleyim ya modum çok düşük sürekli uyumak istiyorum kendimi bi tuhaf hissediyorum mutsuz gibiyim
drydnzcftc allyslife kansızlıkla vitamin çok düşük şekilde cikmisti diğer değerler normaldi bende anlamadım ya sevmedim bu halimi hiç 🥲