fatmanurugurlu Konya şehir hastanesinde muayenesi ilgisi alakası güzel olan bir kadın doğum doktoru önerir misiniz
babyso fatmanurugurlu dilek tutar ı tavsiye ederim ben ona gidiyorum ilgili güleryüzlü detaylı da bakan bir doktor çok memnunum
minikolik fatmanurugurlu bende ilk defa gittim Orhan kılınç doktor çok nazik iletişime açık bi doktordu tavsiye ederim ben devam etcem
ilaydakara babyso merhaba bana da arkadaşım önerdi ama her baktığımda randevu bulamıyorum siz nasıl alıyorsunuz acaba
fatmanurugurlu Normalde farabi hastanesine gidiyorum Ama sadece doğum için 60 bin istiyorlar Şehir hastanesinin ebelerini çok övüyorlar ama biraz doktorlarından çekiniyorum azarlamaya çok meyilli oluyorlar Sizin başınıza öyle bişey geldimi
babyso ilaydakara sabah 10 da açılıyor genelde ben sürekli bakıyorum bir de sağlık ocağına aile hekiminize giderseniz onlara açılıyormuş sistem dilek hanımdan randevu oluşturur musunuz derseniz oluşturuyorlarmş
ftsakgll _rahime_ Detaylı USG hakkında bilgisi olan var mı kaç dk sürüyor bide ben Ultrason bölümünden aldım alırken de söyledim detaylı alacağım diye bazı kişiler perinatoloji bölümünden aldım falan diyor fikri olan var mı
sevgidrs42 Dün bende şehir hastanesinde Zeynep hafiza inal gittim çok ama çok kötü ilgilenmedi bile azarlar gibi gönderdi üslubu hiç iyi değil bende 7 haftalık hamileyim doktor arıyorum inşallah bulurum