Kızlar merhaba 13 haftalık ikizlere hamileyim daha doğru düzgün bir doktorum bile yok şehir hastanesinde zeliha atak doktora randevu bulmaya çalışıyorum ama asla bulamıyorum doğumu nerde yapacağımı bilmiyorum sizce şehir hastanesimi yoksa Gemlik devlet hastanesi mi iyi ona göre tek bi yerden devam edicem yardımcı olurmusunuz ?