yldzz01 benim ilk haftalar biraz riskliydi dua etmek amaçlı gitmiştim şimdi 16. Haftaya geldik yine gittim.akraba ve arkadaşlarımıza bebeğin haberini verdik. Biri sakın türbeye gitme şöyle olur böyle olur dedi üzüldüm artık çok geç dedim. Teşekkür ederim inşallah Bebeklerimiz sağlıklı sıhhatli güzel bebekler olurlar 🤲