Edapkdmr https://i.hizliresim.com/GmMra3.jpg Herkese merhaba 2 gün sonra adet günüm daha adet görmedim hamilelik belirtileri yaşadığım için 3 gün önce bu testi yaptım testte negatif gözüküyor ama belirtilerim var sizce testte bir sorun olabilir mi bu markayı kullanan anneler kesin sonuçlarınız neler oldu deneyimi bilgisi olan yorum yapabilir mi regli bekleyip mi yapmalıyım yoksa bu marka testin dogruluk payı yüksek midir
Edapkdmr Edapkdmr FOTOĞRAF SİTESİNDE SORUN VAR TESTİN ADI ERKEN GEBELİK TESTİ OLARAK ALDIĞIM TESTİN ADI COMFORT KULLANAN BİLEN ANNELER ERKEN GEBELİK TESTİ YANILGISINA UĞRAYAN ANNELER VAR MI
Gzrilknur Edapkdmr 2tane aldım birincisi bozuk çıktı. İkşncisi ise silik çıktı. Ardından yani bi kaç gün sonrasında normal gebelik testi aldım oda silik çıktı. Ama kan testinde negatif 🤦🏻♀️ hala bekliyoruz biz. Sizde bi deneyin. Olmadı kan testini yapın.
denizannee Edapkdmr gecikmemin 1. 2. 3. Günü negatif çıktı. 3.günün gecesi silik çıktı. Hastaneye gittim kan verdim 14.7 çıktı şuan 19 haftalık hamileyim 😊 gecikmeyi bekle kuzum erkenden yapma
Betulbet Edapkdmr Edapkdmr adetimden üç gün önce bu testten yapmıştım 20 dk sonra falan ikinci çizgim görünmüştü en doğrusu kan testi yaptır
Damla01 Bende 3 gun kala yaptim negatifti. Ertesi gun Kan da cikmisti hatta degerim 9.26 ydı 😊 Doktorum idrar testi en az 1 hafta gecikmelerde pozitifi gosteriyor demisti
Sis Edapkdmr bende bu marka yapmıştım ama adetimin geçmesini beklemiştim 4 gün geçmisti öyle yapmıştım hemde 2tane yapmıştım 5dk içinde tam net 2 cizgi çıkmıstı bence adetini bekle