mommymon Kızlar gecikmesi böyle ama eczaneden artımed aldım negatif gösterdi ama 15 civarı yaptım sabah ilk idrarı değildi çok farkediyor mu ya da test marka?
lokismommy mommymon adetin geciktiyse negatiftir büyük ihtimalle ama adetine varken yaptıysan nolur nolmaz
selentaslan mommymon ben çok etkisinin olduğunu düşünüyorum eğer yeni gebelikse sabah daha iyi yakalayabiliyor test. Boş gebelik yaşamıştım o zaman akşam yaptığım testler 5 6 gün negatif vermişti. Test markasının güvenilirliği de değişiyor diyorlar ama onu bilmiyorum.
biryolcu0292gmailcom Benimde yarin adet gunum bugün awox test yaptim negatif olsa çıkardı tabi bazıları yalancı pozitif veriyor
mommymon selentaslan bende bilmiyorum çok ümitliydim asla gecikmezdi regl olacak gibi de değilim halen