tubis42 çok geçmiş olsun bende 2 defadır geçirdim toz verdi doktor 32 haftalıkken en son kulladım.Bana sirke ile nioil yağını kullanmamı söyledi.Bende de yanma yok ama hafif koku vardı.Bebek baş aşağı sürekli WC deyim sanki hala var gibi benimkide geçmiyor anlamadım.Yağı kullanıyorum bakalım perşembe yine tahlil vericem