yesimkaya özel hastaneye gidiyorum ama ekstralar çıkacak diye fiyat açısından tedirginim biraz normal 50 sezaryen 80 diyolar çok da fark var. çam sakurada doğum için duyduklarınız veya tecrübeleriniz nelerrr kızlarrr