Dilo52 Merhabalar anneler nasilsiniz 27+5 kizima yuruyorum hayirlisi olur insallah herkese nasip olur insallah saglikli bir minnos Kanuni sultan suleyman hastanesini dogum icin öneren varmi acaba
blackeagle Dilo52 kanuni kötü bir hastane sırf suriyeliler dolu doğumlarda da kadınlara kötü davrandıklarını duydum etraftan hep
Gizemmciik Canım ben avcılar hospitala gıdıyorum. Oranın eskı bas hekımı alı gedıkbası gelıyor perınatalog kanunıde , bir tanıdıgım orda oldu bu hocada cok memnun bır arastır derim 🙏🏻