hicrettt12 Kızlar merhaba benim bebegim ikili taramada az riskliyken dörtlü taramada 1/182 riskli çıktı yani orta gibi çok endişelendim var mı başına gelen
BloomingMama Az riskliyken neden üçlüyü dörtlüyü yaptırıyorsun ki boştan yere can sıkmaktan başka birşey değil bu testler sağlıkla kucağına al inşallah