aknrhsn Bu sene sizce ne senesi kız mi erkek mi benimki henüz 11+1 haftalık ogrenmeme az kaldı kız istiyorum umarım kız olur sizin cinsiyetler neler
tortillam_ aknrhsn burda çoğu kişinin heleki Eylül annelerinin sanırım erkek. Bana da erkek dendi detaylı da göremedi ama kıza benziyor dedi. Benimde bir kızım var 2. Erkek istiyorum. Bir kız bir erkek daha ne isterim 😀
aknrhsn sudekah sizin ki erkek mi etrafımda hamile var ama henüz cinsiyet öğrenen yok bende çok merak ediyorum
June6 aknrhsn erkek bolluğu var bu sene 🫠 benim de erkek doktoruma da baktığımda hep erkek cinsiyet söylüyo Allah hayırlı sağlıklı herkesin gönlüne göre versin 🌸
dygtrgy1 Rabbim herkesin gönlüne gore versin Benimde 3 kizim var 12 haftalik olduk insallah Saglikli Hayirli bir Erkek cocugum olurrr 🥹🥹🥹🥹(Ama butun belirtiler kizzzz ozellikle hala midem berbat digerlerinde de ayniydii)
aknrhsn dygtrgy1 bende erkeklerde de kusuyordum bunda kusuyorum aslında her hamilelik aynı değil yada cinsiyetle alakalı değil