kelebeeeeek sizin ebeveyn olarak o duyguyu da tatmak istemeniz en doğal hakkınız neden zorbalanıyorsunuz anlamadım kimi ne ilgilendirir 2 erkekten sonra kız isteyen de var onları da yargılıyorlar mı acaba insanlar biraz kendiyle mi ilgilense artık ya devir değişiyor insanların kafası değişmiyor