3 aylık olunca inanılmaz yoğun saçlarım dökülmeye başladı aynı şekilde bebeğimin de saçları çok dökülüyor 4 aylık oluyoruz yarın hala devam ediyor ikimizde bu ne zaman geçer bebeğin neyse normal ama benim ki ne zaman geçer ya yoğun şekilde kafam nereye değse saç bırakıyorum 😂