Merhaba, bana marjinal kord insersiyonu tanısı konuldu. Aynı durumda olan veya bunu önceden geçirmiş biri var mı? Perinatolog endişelenecek bir şey olmadığını söyledi; sadece ‘3. trimesterde daha sık takip edilsin, gelişme geriliği olabilir’ dedi. Bugün kendi kadın doğum uzmanıma gittim, ‘şeker yeme, kilo alma’ dedi. Gelişim çok kötü olursa gebeliği sonlandırma durumu olabilirmiş. 🙁