Kızlar bugün ilk kontrole gittim kese gayet güzel yolksaç oluşmuş ama embriyo yok . Doktor geç döllenme olabileceğini söyledi haftaya tekrar gel dedi . Bu şekilde olupta görenler var mi acaba bu durum beni üzdü açıkçası Ultrasyona göre 6+1 adet tarihine göre 6+3