4 mayısta kan verdim. Beta negatif çıktı. 7-8 mayısta toplam 3 tane diş için röntgen çektirim kanal tedavisi dolgu yapıldı. Adetim 10 mayısta olcaktı. Olmadı. Bugün 18 mayıs test yaptım pozitif çıktı. Kalbim ağzımda nolur anlayışla yorum yapın, gebeylen o röntgenler sorun yapar mı? Chatgbt düşük doz çok erken zaman sorun olmaz diyor, çarşambaya randevu aldım. Öncesinde size sormak istedim 😔