miniikaagoo sitaresel çok şiddetli değilse ve kanama yok ise normal kabul edılıyor benimki cok şiddetli 6 haftadan beri kanama alanım var iğne kullanıyorum 🤦🏻♀️
asil15 sitaresel kanama olmadığı sürece normal bebek yerleşiyor artı 9 ay boyunca devam edecek agrisi sonuçta bebis büyüyor
ayseenurr0 miniikaagoo Hastaneye Kanamanız var diyemi gittiniz yoksa agrıdan dolayımı geçmiş olsun bu arada
sitaresel asil15 kanama alanın var demişti doktor ama şükür kanamam olmadı haftaya pazartesi kontrolüm var inşallah