Ben kışlıkları kaldırdım sadece poşetlemesi var mutfak eşyalarındanda çok az kullandıklarımı koliledim şimdiden 2 koli çıktı örn verirsem 12 kişilik yemek takımında 6 kişilik kaldırdım gibi hergün bi iş yapıyorum bebekle son ana bırakmamak için zor olmaması adına siz neler yaptınız daha yer belli değil ama ben şimdiden gitmeye hazırm psikolojik olarak🥹 bayram sonu açıklanır diye tahmin ediyorum gideceğimiz yerde