Melike3506 meryhazel evet benim de 2 hafta geride doktor önemli değil 4 haftaya kadar olan gerilikler dedi
meryhazel Melike3506 banada 2 hafta sınır dedi 3 e 4 e çıkarsa fark sıkıntı dedi ama canım sıkıldı. Önceki gebeliğimde hep uyumluydu bu sefer hep geriden çıkıyor
Melike3506 meryhazel benim uzun zamandır geride detaylı ultrasonda çıkmıştı 37+5 im o zamandan beri 2 hafta gerilik var artmadı hiç belki de en başından beri gerilik vardı bilmiyorum onu