Esma006 Hafta konusu tam bı kabusum oldu zaten her gittiğimde farklı cikiyo cuma günü detaylıda son adet tarihime göre 20 haftalık olması lazım ama şu anda 19 haftalık dedi gelişim geriliği olabilir dedi doktor kafatasinda boşluklar ve bagirsaginda parlaklık var dedi tam net deferlendirmedi yani tekrar gel dedi