ARYa143 emzirdikten sonra sütün boşa akmaması için ortası delik memeyle temas etmeden kalkanın içine sütün akmasnı saglıyor. Sürtme olmuyor. Ben cok sütlüydüm memelerm öyle şişmişti ki aynı zamanda cok da yara oldu. Gümüş kapaktan sütüm tasıyodu. Memem hep nemli kalıyordu iyileşmedi öyle. Gümüş kapaktan memnun olanlar sık emzirmeyen calısan anneler olabilir. Ben sık emzirdiğim için işime yaramadı.