Gulsahduru merhaba benimde kilom cok botum uzun 1.74 boyum var ama kilomda 86 ayla hamile haldim. Ama doktor boyun uzun irisinde dogumun kolay olur diyip beni rahatlatmaya calisiyor ama ben sezeryan dusunuyorum korkuyorum normal doğumdan. Zaten hemoroit sorunum var ikinmaktan da korkuyorum.