gamze6p canım valla ben tuzağa düştüm 😅 ilk hamileliğimde 6.5 kg almıştım. Doğumdan 2 hafta sonra hamile kaldığım kiloya düştüm. Ki ben hamile kaldığı da da 6 kg fazlam vardı. Fakat lohusalık ve sonrasın benim canım o kadar çok tatlı istiyordu ki anlatamam , netice olarak yedim 🤣 utanmadan +3 kg verdim ekledim ve kaldıkça kaldı daha sonra ki yıllarda da ekledik çok şükür . Şimdi ikinciye hamileyim az kaldı doğuma , bu sefer inşallah böyle bir saçmalık yapmicam ya , zaten vermem gereken tertemiz 15 kg var , üstüne bir de ekstra kilo alma lüksüm yok ya