Selamlar hanımlar 25 günlük bebeğim 3 gundur kabız. Kakasi sertlesti ama her gün yapıyor. Bugun yaparken cok zorlandı ve bezini açtığımda kaka yine sert, tırnak kadar parlak kan gordum. Sanırım ikinmaktan oldu. Mama + süt besleniyor. Basina gelen var mi cok endiselendim.