ayseguldogan38 Adet taeihime göre 9 haftalık ama doktor daha 6 haftalık oldugunu söyledi bugun gittiğimdede kesenın boş oldugunu keseyi alması gerektigini söyledi basına gelen varmı
Fnur6435 ayseguldogan38 ben yaşamıştım canım. 8+5 iken hala 7 ile uyumluydu yolk sac olusmustu ama bebek olusmamisti kurtaj olmustum. 1 regl sonrası tekrar hamile kaldım. 2 gün sonra doguma gidiyorum 🥹 Rabbım geciktiriyorsa guzellestiriyordur diyelim