Selam kızlar. Amh’ım 0,5 idi. Ayrıca rahim kanallarım da kapanık olduğu için mecbur tüp bebeğe başladık bu ay. Bugün yumurta toplama işlemi yapıldı 10 adet yumurta toplanmış. Sizce nasıl bu? Normal mi? Düşük amh olup tüp bebek sürecinde olanlar bilgilendirirse çok sevinirim. Bu benim ilk denemem olacak. Doktorum taze transfer yapmayacağını üçüncü günde dondurup 2 regli sonrası yapacağını söyledi.