dogayerebakan sağlık ocağında ne zaman kan testi versem tiroid testim idrar tahlillerim kötü çıkıyor yüksek çıkıyor özelde verince iyi sizce tesadüf mü artık çok yoruldum
_Mom5833 dogayerebakan Evet bende aynı şekilde tiroid tahlili verdim 9 seviyelerinde ćıktı özele gittim Dr güvenemeyiz dedi tekrar verdin 5 civarı çıktı yanlış çıkıyor kanı beklettikleri için sanırım hastane güvenilir bu konuda
tortillam_ dogayerebakan sağlık ocağı saatlerce bekletiyor. Bizim sağlık ocağı 1 de yolluyormuş hastaneye. Bende 12 -12:30 gibi kan vermeye gidiyorum.
melikeasell dogayerebakan sağlık ocağında beklediği için hata oranı yüksek,direkt herhengi bir hastanede verirseniz doğru olur.tabi soruçlar dıy merkezde bakılan hastaneler harici
_Mom5833 dogayerebakan ASM de verdiyseniz güvenmeyin derim benim hem tiroid hem karaciğer enzimlerim olduğunun iki katı çıktığı için özelde veriyorum aylık mecburen.
Anneadayiozlem dogayerebakan her zaman aynı olmuyor evet kan bekletildiği için daha yüksek çıkabiliyor ama aynı hatta daha yüksek de çıkabilir ben sağlık ocağında verdikten sonra hastanedede verdim bir keresinde daha da yüksek çıktı ilaç dozum artırıldı evet çok güvenmemek lazım hastanedeki en doğrusu oluyor genelde ama tabii yüksek çıkmayacağı anlamına da gelmiyor
minikturtam Canım özel direk alıyor bakıyor sağlık ocağı kanı bekletiyolar buda yanlış sonuc elde ediyor bende de aynı sey oldu cocugum simdi 5 yasında hıc bir sorunu yok korkma özelde yaptıgına güven