Özel takipliyim doktorumla ikinci görüşmem 32 haftamda muayene oldum en son her şey yolundaymış bana başı 2 hafta önde gidiyor dedi normal doğum istiyorum bunu kendisine ilettim bu bir engel değil şekerin tansiyonun da yok bebek de baş aşağı pozisyonda 28 haftadan beri dönmezse inşallah ben döner mi diye sorunca valla nadir olur ama normal doğum ile doğumhaneye aldığım hastanın bebeği son an da döndü dedi acil sezeryan almış ama doktor şuanlık planlı bir sezeryan düşünmeyelim ama her türlü aksiliğe karşı hazırlıklı ol dedi eğer 40 haftayı geçerse ve gelmezse ilk gebeliklerde bazen suni sancı tutmuyormuş sezeryana gidilebiliyormuş dedi özelde normal vajinal doğum yapanlar deneyimlerinizi paylaşırsanız aşırı mutlu olurum❤️