Kızlar adete on gün kaladır regl olucağım gibi ağrılar geliyor gidiyor ve göğslerim ağrıyor elimde normal kaset test var çıkarmı ki sabah idrarı değil ama 7 gibi yapmıstım biraz bekliyorum öğlen yapsam çıkarmı acaba varsa yoksa erken gebelikmi olması gerekiyor