31 haftayı gördüm ikizlere şu an çok şükür 🤲🏼🤲🏼 inşallah 35:36 ları görürüz. Bu haftalar ama çok zormuş nefes almakta zorlanıyorum bebekler dikişe çok Baskı yapıyor, kasık ağrım çok oluyor, idrar tutamıyorum artık gibi bir süre şeyler var 😔 Rabbim yardımcımız olsun hepimizin 🤲🏼 sağlıkla kavuşalım inşallah 🌺