Kızlarım merhaba yine bir sorum olacak ilk düşük olduğu için bu gebelik çok tedirgin geçiyor gebeliğimin başından beri bel ağrım var kasıklarımda da ara sıra ağrı batma felan oluyor bulantılarım çok çok az en başından beri 11+4üm bugün cuma günü gittim herşeyin yolunda olduğunu söyledi doktorum birde sizleri dinlemek istiyorum şimdiden teşekkür ederim