clementine16 Doktor cumartesi randevuda göbek deliğimde fıtık olabiliceğini sezaryen olursam ona da bakacağını söyledi. Göbek deliğimin üstü gergin var çıkıntılı ama arada hafif ağrı dışında bir şey hissetmiyorum. Başına gelen var mı?
sah_27 clementine16 bende 24 haftalık hamileyim göbek deliğim aşırı hassas ağrılarım var birazda dışarı doğru şişkinlik var bende göbek fıtığı mi oldum acana sorusu geliyor aklıma doktora gitsem mi
sah_27 clementine16 resimlemeniz mümkün mü neye göre karar verildi görselden mi anladılar yoksa başka belirtileriniz var mıydı
clementine16 beautiful_ teşekkür ederiim benim de bir tanıdığımın sezaryende alınmıştı onun göbek deliği sonlarda çok dışarı çıkmıştı başka da kimsefe duymadım 🥰
clementine16 sah_27 ultrasonla bakarken göbek deliğime bastırıp öyle bi tahminde bulundu sezaryen olursan bakarım dedi sadece
fkaltin Benım ilk gebeliğimde çıktı. Müdahale edilmedi sonra da çok küçüldü. Şimdi ikinci gebelikte yine çıktı baya dışarda ama sezerynda müdahale edilebileceğini bilmiyordum soracağım.
clementine16 fkaltin benim bir tanıdığımın da sezaryende aldılar. Ama ben herkesin hemen gemen göbek deliği düzleşiyor diye biliyordum. Fıtık belirtisi olabileceğini bilmiyordum. Benim göbek deliğimin üst kısmı gergin ve çıkıntılı. Ortası düz. Ağrı da kendi halinde olmuyor aslında ama umarım yoktur