elmom16 Kızlar bu sabah uyandığımdan beri sanki ağrı değilde adet olunan gün karın gergin ve ağrı hissi hera olacak gibi olurya o şekilim acaba norml mi yada doktora mı gitsem
kucukedipatisi elmom16 bende de oluyor ben de 14 olmak uzereyim. rahim büyüyor ve genişliyor cok normalmis. agri aninda tansiyon olcun yuksek degilse kanama eslii etmiyorsa hicbir sorun yok doktorum boyle bir mesaj atti.
aslhannnn İçiniz rahat edecekse doktora gidin ama artık rahim büyüyor onun baskısı ağrısı da oluyor kanama vs hiçbir şeyiniz yoksa Endişelenecek bir durum yok gibi görünüyor ama gönlünüz rahat etmesini istiyorsanız da bir doktora gitmenizde fayda var🩷