ylz__ bu tip korkanlar arttı. Sürekli kalp durmasıyla alakalı paylaşımlar hepimizi olumsuz etkiledi. Ben de çok korktum ama 32. Haftadayız ve sorun olmadı çok şükür. Korkutma kendini. Genetik bir sorun yoksa ve aniden çok aşırı bi darbe almazsan zaten sorun olma ihtimali pek yok. Kendini korkutma. Ölürse de evet sancın olabilir, kanama olabilir