yarennur_1234 8 haftalık olduğumda doktora gittim muayenesini yaptı keseyi gördük ama bebek yok 9 haftaya kadar bekleyelim dedi haftaya gel bakalım dedi bu durumu yaşayan var mı
tatlibiri yarennur_1234 devlete mi gittiniz yanlış anlamayın kuzenim 4 aylıkken senn hamile değilsin vs diye göndermişler diye sordum başka hastaneye bakın diye ❤️
semblog yarennur_1234 kese var bebek yok başıma geldi ama 5-6 hafta aralığında geldi bu haftalar da görenler olmuş ama okumuştum burada geç döllenme falan oluyormuş inşaallah sizin de sağlıcakla görürsünüz