buketdeniz19 melmih12 rica ederim canım kan ver bence beta büyük ihtimalle yüksek çıkacaktır çünkü çok belli
melmih12 buketdeniz19 ya 1 sene önce aynı bu şekilde görüp kimyasala döndü ama hep 2 gün de bir kan verip kendimi yıpratmıştım. Bu sefer birZ beklemek istiyorum. İnşallah kanama olmaz da ilerler
Naznay melmih12 bu arada yaptığın testler de asla yanlış sonuç vermez iyi markalar 2 yıldır pcos vardı çocuğum olmadı bu ay aşılama yapacaktım nede olsa olmuyor dedim ve hamile olduğumu öğrendim rabbimin mucizesi çok İnan Buda sana bi mucize ❤️
melmih12 Naznay maşallahhh 😍 bundan önceki benim kimyasala dönmüştü. Bakalım bu nasıl olavak hayırlısıyla sağlıklı ilerler inşallah
melmih12 Naznay yaa çok sevindim sizin adınıza. Rabbim sağlıcakla kucağınıza almak nasip etsin. Bende de pcos var ama çok şükür kolay hamile kalabiliyorum
Sevval_defne55 melmih12 haha senin gibi bende şok olmuştuk korunuyoduk çocuğum daha sekiz aylık artık prezervatif delikmiş bende bişey olmaz dedim hamile kalmışım haberim yok🤣
melmih12 Sevval_defne55 haha sizin bebiş küçükmüş yaa benimki 29 aylık oldu 😅 çok planlamamıştık ama olsa da seviniriz demiştik
anneyim01 melmih12 Hayırlı Olsun bence var Awox gebelik testin den daha cok güvenmeye başladım . bu teste Kanla sonçlansın nerleşirse Bir Dua na Talibim 🤲🏻☺️🌹