Minigim2727 Arkadaşlar ıkı gündür ağrı hıssedıyorum bildiginiz agrıyo yanı.kasıklarım da ağrıdı bır ara dün ama uzanıyorum dınlenıyorım ağrı devam edıyo.neden olabılır? İlk gebelıkte serklajım var
superstar_00 Minigim2727 20 hafta gebelik gebeliğimin başından beri var vajinanın özellikle yan taraf ağrıları doktora sordum normal dedi idrar yolu enfeksiyonununuz yoksa normaldir.
Helenaaa Minigim2727 ilk gebeliğinde serklaj olduysan mutlaka doktora görün ben 4 gün önce acil serklaj oldum ve öncesinde kasık ve vajina ağrım vardı sürekli ihmal etmeyin
Minigim2727 asil15 gece mesela yatıp kalktım hala ağrı var sızı seklınde dunkı gıbı degıl şükür ama yazdım doktora gıderım
Minigim2727 superstar_00 Enfeksıyon yoktu en son ama serklaj var ılk gebelıkte onyuzden tedırgınım. Rahım genıslemesınden de oluyormuş ama Bılmıyorum yazdım doktora bakalım
asil15 Minigim2727 9 ay boyunca yeri geldi çok hafif yeri geldi çok şiddetli ağrılar çektim doktor hep normal dedi sonuç da içinde bir can büyüyor demisti.ama işte sizinki serkajlisiniz o yüzden riske atmayın haftanız küçük henüz
Serapdayi Benim de vardı gebeliğin sonuna kadar da sürdü normal bir ağrı bazen şiddetleniyor daha fazla hissediyorsun bazrn daha az bebeğin baskısıyla alakalı bir durum
Minigim2727 Helenaaa gıttım çok ıyı rahım ağzı dedı yorma kendını dedı.magnezyum yazdı ama haftaya yıne gorecegım dedı mutlaka.perınotolıjı ıle ılerlıyorum. Rabbım sağlıkla kolaylıkla kucagımza almayı nasıp etsın. Çok korkuyorum kaygılıyım