tugbacelik Kızlar merhaba gece ayağıma kramp giriyor ve ağrıdan uyanıyorum acaba neden olabilir ne yemem gerekiyor bişey eksikliği mi var
Dsa tugbacelik magnezyum eksikliğinden kaynaklı. Doktorunuza söyleyin ilaca başlatır zaten gece yatmadan önce. Doktor zamanına kadar yatmaya yakın bir adet kivi yiyin rahatlatır biraz da olsa
123w123w tugbacelik benimde öyleydi canım 25 haftadan sonra başladı çok zor çok can yakıyor magnezyum eksikliginden doktor ilaç verdi kullandım 1 hafta sonra geçti ama şuan 32 haftalık gebeyim ilaca devam ettiğim halde 2 gündür uyuyamiyorum sen kaç haftalıksın?
Seda42 tugbacelik ilaçları kullandığım halde kramp giriyor gece yataktan nasıl kalktım bilemedim kollarim bacaklarım ağrıyor elimde uyuşma var bide benim 31 haftaligiz bizde
mrvnur tugbacelik muzda iyi geliyormuş gelinimıze dr muz ye demiş ilaç vermemiş muzla Düzelmis bende hamileliğin başından beri muz yiyorum şükür krampim yok 31 haftalik
Alinmavi tugbacelik magnezyum verir doktorunuz. Cok normal hamilelikte gece kramplari. Kalsiyumu bol tuketin.
Mi1007 tugbacelik bonocare dye bi ilaç yaZdı bana doktorum yeni başladım bende bakalım iyi gelecek mi. Onun dışında muz aoda fln hepsini yiyorum gerçekten işe yarıyor
Pienses Muz tüketin günde bir tane sporcular kramp girmemesi için hergün tüketiyor magnezyum var içinde