Kızlar bu gün 6+3üm. Bayramda 4 günlük bir tatil düşünüyoruz henüz hiç doktora gitmedim çarşamba günü gideceğim gittiğimde de soracağım ama aranızda bu haftada yolculuk yapan denize havuza giren oldu mu sıkıntı yaşadınız mı? Doktor gitme derse iptal edeceğim zaten de deneyimi olan var mı diye merak ediyorum emin değilim ben de